header_nl.png
  • Dia 1
  • Dia 2
  • Dia 3

Mandenmakerstraat 92b
3194 DG Hoogvliet.
Bedrijvenpark Gadering.
Havennummer 3103

tel: 010-2950229
fax: 010-2950228

e-mail: info @ he-techniek .nl

   

Indien uw apparatuur niet meer werkt zijn er een aantal stappen die u zelf kunt doorlopen voordat u de storing meldt. Controleert u bijvoorbeeld de volgende stappen:

- Is er spanning op de installatie aanwezig? Zijn alle zekeringen heel of ingeschakeld?
- Zijn alle beveiligingen (voor zover aanwezig) gereset?
- Staat het bedieningspaneel op de juiste functie ingesteld? (bij airco met de “mode” knop) Bij multi split units moeten alle binnenunits in dezelfde “mode” staan.
- Zijn de filters schoon?
- Is de condensor of het buitendeel schoon?
- Is de omgevingstemperatuur van de koelmachine (te) hoog? (zo nodig ventileren)
- Zijn er geen obstructies in condensor of verdamper gezogen? (bijvoorbeeld papier of plastic)
- Worden deuren van koel- of vriescellen onnodig of te vaak geopend?
- Is er een grote inbreng van (warme) producten (geweest)?

Dit zijn zomaar enkele zaken die u zelf kunt controleren of in de gaten kunt houden. Daarnaast vindt u hieronder een antwoord op veel gestelde vragen.

Kan ik HE techniek ook vragen een zelf gekochte airco aan te sluiten of te repareren?
Nee, HE techniek verzorgt geen montage of in bedrijf stelling van apparatuur die door derden is geleverd. Wij verzorgen uitsluitend een totaalpakket van ontwerp en selectie, levering, montage, in bedrijf stelling en nazorg. Zo houden wij de kwaliteit van het geleverde werk hoog, en kunnen er geen misverstanden ontstaan over garantieverplichtingen. 

Is HE techniek het aanspreekpunt voor airconditioners van het merk HE?
Nee, HE (Home Electronics) is een fabrikant van consumentenelektronica en heeft niets met HE techniek te maken.

Mijn koeling werkt niet meer. Hoe kan ik een storing melden?
U kunt altijd bellen. De afhandeling van storingsmeldingen kennen wel verschillende prioriteiten zoals vermeld in onze servicepagina. Bent u een nieuwe klant en hebben wij uw installatie nog nooit gezien, dan dient u het meldingsformulier volledig in te vullen. Op basis hiervan kunnen wij beoordelen of uw installatie voor onze service in aanmerking komt.

Wat kost een nieuwe installatie bij HE techniek?
Wij kunnen u desgewenst een offerte of richtprijs doen toekomen. HE techniek pretendeert niet altijd de goedkoopste te zijn, maar veel belangrijker is dat wij wel graag tot de betere installateurs behoren. Een zorgvuldig geïnstalleerd product van goede kwaliteit met een prima nazorg. Uiteindelijk bepaalt u wat u belangrijker vindt. Vaak is het voordeel van de lage prijs al vergeten als de ergernis van de slechte kwaliteit voortduurt.  

Hoe kan ik het beste offertes vergelijken?
Zie ook de tekst hierboven, maar kijkt u vooral ook bij de uitsluitingen van de andere aanbieder. Vaak worden alle werkzaamheden die niet direct tot de levering behoren uitgesloten. Denk hierbij aan elektra, loodgieterswerk, (beton)boringen, hak- en breekwerk, dakdekkerswerk, eventuele hijskraan etc. Ook is het belangrijk de juiste vermogens en garantievoorwaarden met elkaar te vergelijken. Komt u er niet uit, dan willen wij de offertes graag samen met u inhoudelijk vergelijken. Tenslotte is het natuurlijk belangrijk dat u met een gecertificeerd bedrijf in zee gaat.

fotos.png
Ontwerp en realisatie door DWS-Design