Onze storingsdienst is in eerste instantie gericht op het verhelpen van storingen aan installaties die wij zelf hebben geleverd of in onderhoud hebben. Hiermee kan ons serviceapparaat zo efficiënt mogelijk functioneren, en worden onnodige storingen ten gevolge van achterstallig onderhoud voorkomen. Wilt u een storing melden, dan kunt u gebruik maken van het meldingsformulier op deze website.
Daarnaast kunnen wij storingsanalyses uitvoeren. Een storingsanalyse is iets anders dan het gewoonweg verhelpen van een storing. Wat ligt er aan het optreden van de storing ten grondslag? Hoe zeker bent u dat dezelfde storing later weer niet opnieuw kan optreden? Soms is een storing het gevolg van een probleem elders in de installatie. De installatie moet dan in het geheel worden nagezien voor een goede analyse, omdat anders het probleem binnen afzienbare tijd terugkeert. Dat verstaat HE techniek onder probleemoplossing in plaats van symptoombestrijding.
De storingsanalyse bestaat onder meer uit optische en akoestische inspectie van componenten en leidingwerk, en het meten van temperaturen, drukken, elektrische stroom, isolatieweerstand, luchtsnelheden en relatieve vochtigheid. Daartoe is een uitgebreid assortiment aan specialistische meet- en registratieapparatuur voorhanden.
De resultaten van de analyse worden verzameld en verwerkt in een duidelijk reparatieadvies. Wij kunnen de voorgestelde reparatie vervolgens uitvoeren op basis van nacalculatie van uren en materiaal, maar soms ook voor een vast bedrag. U weet dan van tevoren waar u aan toe bent. Bij ingrijpende reparaties doen wij altijd eerst prijsopgaaf.
U kunt storingen zowel telefonisch als via het contactformulier melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur op het nummer 010-2950229. Buiten deze tijden kunt u een voicemailbericht inspreken. Vermeld altijd uw naam, telefoonnummer en de aard van de storing. Nieuwe klanten dienen altijd het contactformulier in te vullen.
Omdat onze storingsdienst een beperkte capaciteit heeft, hanteren wij de volgende prioriteiten bij afhandeling:
Prioriteit 1: storingen aan apparatuur, geleverd of gesaneerd door HE techniek met onderhoudsabonnement ABO 3 of ABO 4
Prioriteit 2: storingen aan apparatuur, geleverd of gesaneerd door HE techniek met onderhoudsabonnement ABO 2 of ABO 1
Prioriteit 3: storingen aan apparatuur, opgesteld bij vaste relaties van HE techniek
Prioriteit 4: incidentele storingsmeldingen van derden, voor zover passend binnen ons werkgebied.
Voor meer informatie over de genoemde onderhoudsabonnementen kunt u terecht op onze onderhoudspagina